رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام، مهمانان کنفرانس وحدت و قشرهای مختلف مردم:

در خجسته سالروز میلاد پیامبر رحمت و هدایت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام صادق(ع)، صبح امروز مسئولین نظام، میهمانان شرکت کننده در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار، تنها راه سعادت و رستگاری بشریت را تبعیت از دین اسلام و نور قرآن دانستند و با اشاره به گسترش روزافزون بیداری اسلامی و روحیه مقاومت در میان ملتهای مسلمان و دستپاچگی امریکا و متحدانش از این پدیده مبارک، گفتند: انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو، به برکت چهل سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران اکنون به شجره طیبه و تناوری تبدیل شده است که تهدیدها و حرکات خباثت آمیز امریکا و رژیم صهیونیستی همچون گذشته تأثیری نخواهد داشت و قطعاً با شکست مواجه خواهد شد.
ایشان در ابتدای سخنان خود با تبریک سالروز میلاد نبی رحمت حضرت محمد(ص) و حضرت امام صادق(ع)، پیامبر اسلام را خورشید فروزانی خواندند که خداوند متعال آن را در دوران جهل و فریب جاهلیت، به بشریت اعطاء کرد و آن حضرت با دین آسمانی اسلام و کتاب نورانی قرآن، زمینه فلاح و رستگاری بشریت را فراهم کرد.



برچسب‌ها: مقام معظم رهبری، مسئولین نظام، کنفرانس جوامع اسلامی

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 8 آذر 1397 ] [ 22:12 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

رهبر انقلاب فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تکیه بر نیروی انسانی جوان، مؤمن و پُر انگیزه را کلید حل مشکلات در همه بخش‌های کشور از جمله نیروهای مسلح دانستند و با تأکید بر لزوم کار مضاعف و افزایش آمادگی‌ها، خاطرنشان کردند: هر چه می‌توانید توانایی‌ها و آمادگی‌های خود را افزایش دهید تا دشمنانِ ایران حتی جرأت تهدید این ملت بزرگ را نداشته باشند.
در این دیدار که به‌مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، فرمانده کل قوا با اشاره به صف‌آرایی جبهه‌ای وسیع از دشمنان و رقبا در مقابل جمهوری اسلامی، گفتند: وجود این واقعیت در کنار ضرورت جبران عقب‌ماندگی‌ها، نشان‌دهنده لزوم کار مضاعف و فوق‌العاده در همه بخشهای نظام از جمله در نیروی دریایی است.http://www.leader.ir/media/album/original/61478_969.jpg

ایشان پیشرفت‌های ارتش و بویژه نیروی دریایی از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز را عظیم و شگفت‌آور خواندند و افزودند: نسل کنونی نیروی دریایی به ابتکار و توانایی‌های خود عمیقاً ایمان دارد و تحقق پدیده‌هایی همچون الحاق ناوشکن سهند و زیردریایی‌های فاتح و غدیر به ناوگان دریایی، بشارت‌دهنده امکان پیشرفت‌های روزافزون است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای افزایش آمادگی نیروهای مسلح را موجب بازدارندگی و ترس دشمنان دانستند و گفتند: جمهوری اسلامی قصد آغاز جنگ با کسی را ندارد اما باید آنچنان توانایی‌های خود را افزایش دهید تا دشمن نه تنها از حمله به ایران بیمناک و هراسان باشد بلکه به برکت همبستگی، اقتدار و حضور مؤثر نیروهای مسلح در میدان، سایه تهدید نیز از سر ملت ایران دور شود.
پیش از سخنان فرمانده کل قوا، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گزارشی با اشاره به آماده‌سازی ناوشکن سهند، احیای ناوشکن دماوند و ساخت زیردریایی فاتح به‌دست جوانان و متخصصان نداجا و صنعت، گفت: نیروی دریایی ارتش تلاش می‌کند ضمن ارائه بنایی نو از این نیرو، مظهر اقتدار ملت ایران در دریا باشد و با الهام‌بخشی به ملت‌های آزاده جهان، روند رو به افول استکبار در دریا را سرعت بخشد.
در این دیدار، نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.



برچسب‌ها: نیروی دریایی، روز نیروی دریایی، مقام معظم رهبری، دیدار
[ پنج شنبه 8 آذر 1397 ] [ 22:9 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

ایران به دنبال جایگزینی برای جنگنده های قدیمی روسی و آمریکایی

نیروهای هوایی ایران در خصوص خرید جنگنده های JF-17 Thunder پاکستانی برای جایگزینی موقت میگ ۲۹ روسی و F-14 Tomcat آمریکایی می اندیشند.

به گزارش اسپوتنیکDefence Blog در این باره اطلاع داد.
نوشته تحلیل گر پاکستانی مزمیلا خاتمی در فیس بوک ، توجه این شبکه را به خود جلب کرد. وی اطلاع داد که یکی از ژنرال های ایرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایشگاه نظامی شهر کراچی رفته است. به گفته وی پس از بررسی JF-17 این فرمانده نظامی از امکان خرید این جنگنده ها در سال ۲۰۱۹ خبر داده است.

این شبکه خاطر نشان می کند که ایران از مدت ها پیش در جستجوی جایگزینی برای ناوگان هوایی قدیمی خود است. به نظر می رسد که به خاطر تحریم های بی شمار و فشار کشورهای غربی به کشور اجازه انجام برخی معاملات را نداده است.
در ابتدای ماه نوامبر اطلاع داده شد که ایران تولید گسترده جنگنده کوثر را آغاز کرده است که باید به ناوگان هوایی کشور ملحق شود.



برچسب‌ها: جنگنده روسی و آمریکایی، جنگنده پاکستانی، خریده جنگنده توسط ایران
[ پنج شنبه 8 آذر 1397 ] [ 22:6 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

مانور هوایی در نمایشگاه کیش گوشه ای از قدرت خلبانان نیروی هوایی بود

امیر سرتیپ واحدی گفت: پرواز و اجرای مانور هوایی در نمایشگاه کیش تنها گوشه ای از قدرت نمایی خلبانان نیروی هوایی بود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش در نهمین نمایشگاه هوایی کیش گفت: ما در این نمایشگاه به تمام دنیا نشان دادیم با هواپیماهای بومی ساخت کشور خودمان و با آموزش و تربیت خلبانانی که در دانشگاه هوایی کشورمان دوره دیده اند دارای چه مهارت هایی هستند.

وی در ادامه افزود: خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش با اتکا به دانش داخلی و طی دوره های مهارت آمادگی دفاع از کیان کشور عزیزمان ایران را دارند.

امیر سرتیپ واحدی در پایان بیان کرد: پرواز و اجرای مانور هوایی در نمایشگاه بین المللی هوایی کیش تنها گوشه ای از توانمندی و قدرت نمایی خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش بود و این شوق و رضایت مندی به وضوح در چهره مردم کشورمان که در این نمایشگاه حضور داشتند دیده می شد.



برچسب‌ها: جانشین نیروی هوایی، کیش، نمایشگاه هوایی
[ پنج شنبه 8 آذر 1397 ] [ 22:4 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

الحاق ۲ فروند زیردریایی «غدیر» به ناوگان نیروی دریایی ارتش

۲ فروند زیردریایی کلاس غدیر، صبح امروز به ناوگان رزمی نیروی دریایی ارتش الحاق شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در ایام سالروز نیروی دریایی ارتش، ۲ فروند زیر دریایی کلاس غدیر، صبح امروز (پنجشنبه 8 آذر ماه) در منطقه یکم امامت نداجا(بندرعباس) به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

در این مراسم امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع ، امیر دریادار امیر رستگاری رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نداجا، امیر دریادار دوم مجتبی محمدی فرمانده منطقه یکم امامت نداجا حضور داشتند



برچسب‌ها: زیر دریایی، ارتش، نیروی دریایی ارتش
[ پنج شنبه 8 آذر 1397 ] [ 21:57 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]