تاکید رهبر معظم انقلاب بر توانایی های ایران برای عبور از مشکلات اقتصادی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح یکشنبه در نشستی که با دعوت ایشان از رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، برتوانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی تاکید کردند .

رهبر معظم انقلاب در این نشست ، با مقتدرانه توصیف کردن مواضع رئیس‌جمهور در سفر به اروپا افزودند: نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانگان بویژه امریکایی‌ها امری لازم است و این کار باید بهنگام، صریح و قاطع انجام شود.ایشان باردیگر خاطر نشان کردند : طرف‌های اروپایی نیز موظفند تضمین‌های لازم را در خصوص برجام بدهند اما نباید اقتصاد کشور به این موضوع گره زده و معطل آن شود.باید با متخلفان در هر سطحی که هستند برخورد شود.



برچسب‌ها: رهبری سفیران ظریف هییت دولت امریکا اروپا

ادامه مطلب
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 23:6 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران حج امسال

سیاست شیطانی آمریکا درباره فلسطین هرگز محقق نخواهد شد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار دست اندرکاران حج امسال، حج را مظهر آمیختگی «معنویت و سیاست» و مهمترین ویژگی آن را اجتماع مسلمانان در زمان و مکان مشخص دانستند و گفتند: حج واقعی حجی است که از یک طرف همراه با برائت از مشرکین باشد و از طرف دیگر زمینه ساز وحدت و همدلی و یکصدایی مسلمانان شود.تاکید رهبر معظم انقلاب بر توانایی های ایران برای عبور از مشکلات اقتصادی



برچسب‌ها: رهبری ، کارگزاران حج ،

ادامه مطلب
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 23:3 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

لزوم تهیه نقشه راه اقتصاد کشور؛ مردم باید احساس آرامش و ثبات کنند

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در نشستی که با دعوت ایشان از رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با برخورداری از روحیه انقلابی و مجاهدت، کار و تلاش شبانه‌روزیِ مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات استمرار پیشرفت و حرکت پر شتاب به سمت اهداف را بیان کردند.Image result for ‫رهبر انقلاب اسلامی در نشستی که با دعوت ایشان از رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد:‬‎
حضرت آیت الله خامنه‌ای در این جلسه، شرط اصلی موفقیت در همه عرصه‌ها را برخورداری از «روحیه قوی، انگیزه، شجاعت و عزم راسخ» دانستند و افزودند: همه مدیران دولتی باید در مقابل مشکلات با تحرک بیشتر و با احساس مسئولیت مضاعف عمل کنند.



برچسب‌ها: دیدار رهبری رییس جمهور هییت دولت کار گزاران نظام

ادامه مطلب
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 22:56 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

تعقیب قضایی عاملان شهادت ١١ رزمنده سپاه

به گزارش افکارنیوز، علی اکبر گروسی در رابطه با خبر حمله اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در استان کردستان و شهادت ۱۱ رزمنده سپاه گفت: تاکنون تروریست‌ها شناسایی نشده‌اند، اما این افراد تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در این حادثه متاسفانه ۸ نفر از رزمندگان نیز مجروح و در بیمارستان بستری شدند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه دستور شناسایی شهدا و صدور گواهی پزشکی قانونی داده شده است، گفت: گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب در انتظار برخورد قاطع نیرو‌های مقتدر مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به این جنایات باشند.



برچسب‌ها: تعقیب قضایی حمله تروریستی به نیروهای مرزی سپاه ، مریوان ، کردستان
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 22:53 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

حمله تروریست‌ها به پاسگاه مرزی سپاه/ ۱۰ تن از نیروهای سپاه به‌شهادت رسیدند

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،Image result for ‫حمله تروریستی به نیروهای مرزی سپاه‬‎ در پی حمله شب گذشته اشرار و تروریست‌های ضدانقلاب به پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در روستای دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در حمله شب گذشته (جمعه 97.4.29) اشرار و تروریست‌های ضدانقلاب و وابسته به استکبار جهانی به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه واقع در روستای دری منطقه مریوان در استان کردستان و متعاقباً انفجار زاغه مهمات، تعداد 10 تن از رزمندگان اسلام به‌شهادت رسیدند.



برچسب‌ها: حمله تروریستی ، نیروهای مرزی سپاه ، 10 تن کشته ، مریوان
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 22:50 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

خبر جدید درباره تحریم های ایران

وزارت امور خارجه ترکیه در پی سفر یک هیات آمریکایی به آنکارا برای مذاکره درباره تحریم های ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: تحریم آمریکا علیه ایران را از نزدیک دنبال می کنیم.
به گزارش نامه نیوز وزارت امور خارجه ترکیه در این بیانیه اعلام کرده است: ایران هم از نظر اقتصادی و تجاری و هم از نظر تامین نیازهای انرژی، کشوری مهم در همسایگی ترکیه به شمار می رود.
در این بیانیه عنوان شده است: تماس و مذاکره با طرف های آمریکایی برای جلوگیری از ضرر به ترکیه در پی اجرای تحریم های واشنگتن علیه ایران ادامه دارد.
وزارت امور خارجه ترکیه در این بیانیه خروج آمریکا از برجام و تصمیم به اعمال تحریم علیه ایران را برای ترکیه بسیار مهم عنوان کرده است.



برچسب‌ها: خبر جدید تهدیدهای ایران ، مقامات انکارا ، وزیر خارجه ترکیه ،

ادامه مطلب
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 22:47 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

اسرائیل مراکز نظامی ایران در عراق را بمباران خواهد کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ یک رسانه عرب زبان مدعی شد که رژیم صهیونیستی فهرستی از اهداف را در داخل اراضی عراق به منظور هدف قرار دادن آن آماده کرده است با این ادعا که این مراکز نظامی ایرانی هستند که برای انتقال سلاح و مهمات و نیرو به سوریه مورد استفاده قرار می گیرد.

روزنامه الجریده کویت به نقل از منابعی که آگاه خواند، ادعا کرد که این منابع تصاویر ماهواره ای از اهدافی که رژیم صهیونیستی به دنبال بمباران آنهاست در اختیار این رسانه قرار داده اند که از جمله این اهداف می توان به گذرگاههای مرزی با ایران مثل مهران، باشماق و شلمچه اشاره کرد.

این رسانه کویتی مدعی شد: این منابع تصاویر هوایی اختصاصی درخصوص این اهداف را به الجریده داده اند که دو ماه پیش گرفته شده است. این اهداف از گذرگاه های مرزی با ایران نظیر مهران و باشماق تا معبر مرزی شلمچه با بصره و نزدیک کویت را در بر می گیرد.

روزنامه الجریده نوشت: اجرای این تهدید اسرائیل می تواند تغییری در قواعد بازی باشد و چه بسا تلاشی از سوی تل آویو برای توسعه نقشه مقابله با ایران بعد از موفقیت دولت سوریه در کنترل استان مرزی القنیطره با بخش اشغالی جولان.



برچسب‌ها: اسراییل مراکز نظامی ایران در عراق را بمباران خواهد کرد ، گذرگاه های مرزی ، منابع تصاویر هوایی
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 22:29 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

پوتین تعهد داده ایران از مرز‌های اسرائیل دورتر شود؛ اما آیا او توان انجام این کار را دارد؟

در مورد آنچه که در نشست مشترک بین دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین در هلسینکی رخ داده؛ سردرگمی های گسترده ای در داخل و خارج از دولت ترامپ ایجاد شده است. آنچه که ما از این نشست می دانیم، در حال حاضر ترامپ از توافق پوتین و نتانیاهو در مورد سوریه حمایت می کند.
در ادامه این گزارش آمده است: قبل از نشست هلسینکی، نتانیاهو از ترامپ خواست تا جزئیات این توافق نامه را بررسی کند. برخی از آن موارد را من قبلا گزارش داده ام. هفته گذشته، نتانیاهو چارچوب توافق را با پوتین در مسکو به مرحله نهایی رساند. پوتین و ترامپ هر دو به طور غیرمستقیم در کنفرانس خبری پس از نشست هلسینکی از توافق صحبت کردند.Image result for ‫پوتین‬‎
 
منابع دولتی قطعا در مورد آنچه که در نشست هلسینکی بین ترامپ و پوتین رخ داده؛ آگاهی کاملی ندارند. از دیدگاه من ترامپ اکنون با توافق پوتین – نتانیاهو در مورد سوریه موافق است. وی در روز سه شنبه در کاخ سفید گفت: « ما در مورد اسرائیل و امنیت اسرائیل بحث کردیم و رئیس جمهور پوتین هم اکنون با ما و نتانیاهو در مورد سوریه و امنیت بلند مدت اسرائیل همکاری میکند.»
 
ولادیمیر پوتین همچنین در کنفرانس خبری پس از نشست هلسینکی گفت که با ترامپ در مورد « شکست دادن تروریست ها» در جنوب سوریه بحث کردند و بر « انطباق کامل » به توافق 1974 در جداسازی سوریه – اسرائیل تاکید کردند. وی این توافق نامه را به عنوان راهی برای حفاظت از امنیت اسرائیل و اصلاح روابط بین اسرائیل و رژیم بشار اسد درنظرگرفت. ولادیمیر پوتین گفت: « این امر باعث ایجاد صلح در بلندی های جولان و گسترش روابط صلح آمیز بین سوریه و اسرائیل خواهد شد و همچنین زمینه تامین امنیت برای دولت اسرائیل را فراهم می کند.»



برچسب‌ها: تعهد پوتین ، نشست مشترک دونالد ترامپ و پوتین ، هلسینکی

ادامه مطلب
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 22:26 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز همه ما موظفیم که با حفظ وحدت حالات بازدارندگی لازم را به وجود بیاوریم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در جمع سربازان تیپ سوم تکاوران دریایی حضرت حمزه سید الشهدا (ع) نیروی دریایی ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: دشمن در دو صورت ممکن است به ما حمله کند نخست زمانی که احساس کند ضعیف هستیم و دوم زمانی که غافل باشیم.Image result for ‫رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:‬‎

وی با تاکید بر اینکه ما باید اقتدار و هوشمندی خود را حفظ کنیم، به چگونگی تقویت نیروهای مسلح پرداخت و افزود: ما باید آموزش‌هایمان را به درستی انجام دهیم و هرچه که لازمه یک رزمنده با مهارت است را در اوج خود فرا بگیریم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: اگر دشمن بداند که ما همه مهارت‌های مقابله با او را فرا گرفته‌ایم، هرگز به خود اجازه تعدی، تجاوز و زیاده خواهی نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ هوشیاری در نیروهای مسلح را ضروری دانست و با اشاره به سوره مبارکه نساء و آیه يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا خُذُوا حِذْرَكُمْ، نفِرُوا ثُبَاتٍ أَوِ انفِرُوا جَمِيعًا گفت: قرآن می‌فرماید که «با همه وجود به هوش باشید و دسته دسته و یا یک جا به سوی دشمن حمله ور شوید تا از شرارت‌های دشمن جلوگیری کنید» بر اساس این آیه مبارکه، حفظ هوشیاری رسالت هر ایرانی مومن، متدین و با غیرت است.

وی ادامه داد: همه ما مکلفیم خود را به اندازه‌ای آماده و هوشیار نگه داریم تا بتوانیم دشمن را از دست زدن به شرارت‌ها باز داریم چرا که اصولا مردمی که آماده باشند هیچ‌گاه دشمن‌زده و جنگ‌زده نخواهند شد و دشمنان نیز به مردمی که آماده هستند، هیچگاه حمله نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی نمایش اقتدار به دشمنان را از نشانه‌های آمادگی یک ملت برشمرد و تصریح کرد: مردم می‌توانند ثابت کنند که با هم متحد هستند و دشمن نیز هرگز به ملتی که همدل و هماهنگ هستند تجاوز و تعدی نمی‌کند چون مردم یکپارچه و متعهد، دشمن را زمین‌گیر می‌کنند.



برچسب‌ها: رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ، حفظ وحدت ، تیپ سوم تکاوذان دریایی حضرت حمزه سید الشهدا
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 22:21 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

فرمانده کل نیروهای ارتش در یکان های نزاجا مستقر در سنندج

امیر سرلشکر موسوی با حضور در شهرستان سنندج، از یکان های مستقر در این شهرستان شامل؛ قرارگاه تاکتیکی لشکر 28، گروه توپخانه و موشک ها و تیپ 128 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان، وضعیت آمادگی رزمی یکان  های نیروی زمینی در شهرستان سنندج را مورد ارزیابی قرار داد.

بنا بر این گزارش، چگونگی پیشرفت طرح‌های تعالی معنوی و بصیرتی و نیز وضعیت معیشتی کارکنان مورد بررسی قرار گرفت.پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت دهه مبارک فجر

همچنین دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح و سازمان قضایی در راستای هم‌اندیشی و هم‌افزایی صورت گرفت. از دیگر برنامه‌های این بازدید، دیدار با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس بود.

شایان ذکر است، روند کهنه‌زدایی و مرمّت خانه‌های سازمانی و اماکن پادگانی و خوشایند‌سازی محیط خدمتی، از سوی فرمانده کل ارتش مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

اجرای حرکات متنوع رزمی و حماسی توسط رزمندگان مستقر در این یگان به منظور اعلام آمادگی و انگیزه و روحیه بالا از بخش‌های قابل توجه این بازدید بود.

گفتنی است، امیر سرلشکر موسوی همچنین از کارگاه‌های مهارت‌افزایی سربازان و  نمایشگاه ابتکارها و خلاقیت‌های کارکنان بازدید کرد.

تقدیر از رزمندگان نمونه و منتخب یکان های نیروی زمینی ارتش مستقر در شهرستان سنندج پایان بخش این بازدید بود



برچسب‌ها: فرمانده کل ارتش ، سنندج ، قرار گاه تاک تیکی لشکر 28
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 22:12 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

نماینده ولی‌فقیه در مراسم یادواره شهدای نهاجا

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: چه آن‌هایی که به مقام والای شهادت رسیده و چه کسانی که پرچم شهدا را بر زمین نمی‌گذارند، باخدا معامله دارند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش در خراسان جنوبی بیان کرد: خانواده شهدا اسناد و یادگاران بزرگان هستند.

وی با بیان اینکه پروازهای غرورآفرین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی طی 40 سال در اوج عزت بوده است، گفت: عملکرد این افراد اوج معرفت در کنار داشته‌های نظامی و تجربیات یک عمر است.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه تمام تاکتیک‌های نظامی در کشورها مشابه هم است، افزود: این تاکتیک‌ها در نیت و عمل تفاوت زیادی با یکدیگر دارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: استکبار و اربابان استکبار حرفی جز مزدوری و حفاظت از منافع شکم و شهوت عده‌ای شیطان‌صفت ندارند.

وی بیان کرد: تفاوت زیادی بین استکبار و افرادی که راه انبیاء، اجرای عدالت و مبازره با ظلم را در پیش‌گرفته‌اند، وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جنایت‌های استکبار بیان کرد: امروز عده‌ای کودک کشی کرده و انسان‌ها را در قفس‌هایی آهنی آتش می‌زنند که نشان‌دهنده بی‌توجهی به ارزش انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین و آخرین مسئله در هر کاری، رضایت خدا است چرا که خداوند را صاحب خود می‌داند خاطر نشان کرد: چه آن‌هایی که به مقام والای شهادت رسیده و چه کسانی که پرچم شهدا را بر زمین نمی‌گذارند، باخدا معامله دارند.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه رزمندگان در هر دو عالم سالار دارند، گفت: شهدایی که رفتند، به امام حسین (ع) ملحق می‌شوند چرا که این امام سرور شهدا هستند و کسانی که ماندند، سالاری مانند حضرت صاحب‌الزمان (عج) را دارند که افتخار بزرگی است.

وی با اشاره به صبرعظیم خانواده شهدا بیان کرد: خدا گنج‌های موفقیت را زیر سایه صبر و شکیبایی قرار داده است و رشد هر کس در سختی‌ها مشخص می‌شود بنابراین پیروزی خالصانه زمان و مکان نداشته چرا که در هر برهه‌ای که در قبال جهل، علم و در مقابل ظلم، عدل را انتخاب کردیم، پیروز میدان هستیم.



برچسب‌ها: نماینده ی ولی فقیه یاد واره شهدای نهاجا خراسان جنوبی
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 22:8 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]