دستور رهبر انقلاب به رییس قوه قضاییه؛

حدود الهی در رابطه با متهمان جنایت مدرسه‌ی غرب تهران اجرا شود

در پی جنایت اندوهبار در یکی از مدارس غرب تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست قوه قضاییه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود.

متن دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله آملی ریاست محترم قوه قضاییه

با سلام

خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا نمایید.

سید علی خامنه‌ای

۸ خرداد ۱۳۹۷



برچسب‌ها: جنایت ،غرب تهران ، رهبری ،دستور رهبری ، قوه قضاییه
[ چهار شنبه 9 خرداد 1397 ] [ 2:42 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

انتصاب فرمانده قرارگاه پدافند هوایی

با حکم فرمانده معظم کل قوا انجام شد؛

انتصاب فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) آجا

متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم‌الانبیاء (صلی الله علیه و آله) آجا منصوب می‌کنم.

رشد و استحکام بیش از پیش سازمان پدافندی همراه با شناخت اهداف و عمل دشمن، تقویت آموزش‌ها، نگهداری به روز از ابزار و تجهیزات و استفاده حداکثری از آنها، هوشیاری و بهنگام بودن آمادگی‌ها با بهره‌گیری از روشهای متنوع پدافندی در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش ج.ا.ا و بخش‌های مرتبط لشکری و کشوری مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.



برچسب‌ها: رهبری فرمانده پدافند هوایی انتصاب امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد
[ چهار شنبه 9 خرداد 1397 ] [ 2:39 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام:

اقتصاد کشور را نباید معطل برجام نگه داشت

   حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، با اشاره به دشمنی مبنایی، عمیق و مستمر آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران تأکید کردند: شکست آمریکا در ماجرای اخیر در صورت ادای وظایف مسئولان، قطعی و بدون تردید خواهد بود. رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار در سخنان مهمی در دو محورِ «رفتار صحیح در قبال امریکا، برجام و اروپا» و نیز «لوازم و ضرورت های حرکت راهگشای اقتصادی در داخل کشور»، چندین تجربه عبرت آموز در روابط ایران و غرب را یادآوری و تضمین‌های لازم اروپا برای ادامه یافتن برجام را تشریح کردند. رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای سخنان خود از ماه مبارک رمضان به عنوان فرصت خاص برای طراوت بخشیدن روح ایمان و معنویت یاد و خاطرنشان کردند: این فرصت برای همه مردم فراهم است اما این ماه برای نخبگان و مدیران کشور یک امتیاز مضاعف دارد تا با ارتباط بیش از پیش با خدا و تضرع و دعا، معنویت خود را جهت انجام رسالت سنگین مسئولیت، تقویت کنند. حضرت آیت الله خامنه ای سپس وارد بحث اصلی خود شدند و با اشاره به مقاطع مختلف نظام جمهوری اسلامی و آزمون های مهم در هر یک از این مقاطع گفتند: جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته همه مقاطع و حوادث گوناگون آنها را با قدرت و استقامت و با تدبیر پشت سر گذاشته و مقطع فعلی را نیز با قدرت و تدبیر، پشت سر خواهد گذاشت و مسیر پیشرفت خود را ادامه خواهد داد. ایشان افزودند: از ابتدای انقلاب اسلامی و در همه این مقاطع، رژیم امریکا دشمن اصلی ملت ایران بوده و از همه ابزارها و ترفندهای سیاسی، اقتصادی امنیتی، نظامی و تبلیغاتی نیز استفاده کرده است اما در همه موارد هم شکست خورده است. رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تکرار تعبیر «براندازی» در صحبتهای مقامات امریکایی گفتند: این تعبیر، جدید نیست و مقامات امریکایی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، آن را بکار می بردند. حتی همان رئیس جمهوری که می گفت بدنبال براندازی نیستم، به دنبال براندازی بود و نیت و اهداف او نیز مشخص شد.



برچسب‌ها: دیدار با کارگزاران نظام ، اقثصاد کشور ، برجام ، رهبری

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 خرداد 1397 ] [ 2:32 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

آمریکا درحمایت از رژیم صهیونیستی خواستار نشست شورای امنیت شد

نیویورک- ایرنا- نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای امنیت برای بررسی حملات اخیر از نوار غزه به رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قرار است این نشست، بعداز ظهر روز چهارشنبه برگزار شود. نیکی هیلی در درخواست خود برای این نشست اظهار کرده است: شورای امنیت باید خشمگین شود و به خشونت اخیر علیه غیرنظامیان بی گناه اسرائیلی پاسخ دهد و رهبری فلسطین باید مسئولیت آنچه را که اجازه می دهد در غزه اتفاق بیفتد، به عهده گیرد. در این درخواست، حملات اخیر از غزه به رژیم صهیونیستی، بزرگترین حمله از سال 2014 توصیف و مدعی شده است که خمپاره های شلیک شده توسط آنکه او ستیزه جویان فلسطینی خوانده، به زیرساخت های غیر نظامی از جمله یک مهد کودک برخورد کرده اند. جیغ نماینده آمریکا در شرایطی به این حملات بلند شده است که از ماه مارس تا کنون بیش از 100 بی گناه فلسطینی با تیر مستقیم نظامیان صهیونیستی کشته شده و بیش از 11 هزار نفر زخمی شده اند که تنها جرم آنها مشارکت در راهپیمایی مسالمت آمیز بوده است. تاکنون دولت آمریکا به قطعنامه های پیشنهادی علیه جنایات صهیونیست ها رای منفی داده و با استفاده از حق وتو، مانع از انجام هرگونه بازرسی شفاف، مستقل و بی طرف نسبت به این جنایات شده و راه را برای پیگیری دیپلماتیک و پاسخگو کردن عاملان آن بسته است. پس از فجایع روز نکبت (سالروز استقلال رژیم صهیونیستی) که منجر به کشته شدن 60 فلسطینی شد، نماینده کویت در سازمان ملل متحد پیش نویس قطعنامه ای را ارائه کرد که خواستار تحقیق فوری و محکوم کردن این جنایت شده بود اما از آن زمان تا کنون به دلیل کار شکنی های نماینده آمریکا برخلاف موافقت 14 عضو دیگر، نتوانسته است به سرانجامی برسد.



برچسب‌ها: امریکا ، رژیم صهیونیستی ، سازمان مللل ، حمایت امریکا از رژیم صهیونیستی
[ چهار شنبه 9 خرداد 1397 ] [ 2:30 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

حملات موشکی درپاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است

گروه های مقاومت فلسطین:

حماس و جهاد اسلامیگردان های عزالدین قسام وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و گردان های قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی مسئولیت حملات موشکی به سرزمین های اشغالی را به عهده گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای مشترک مسئولیت حمله به مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین را به عهده گرفتند.

در این بیانیه آمده است: این حملات در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و جنایت های آن علیه مردم فلسطین و نیروهای مقاومت صورت گرفت.

این بیانیه می افزاید: ما نشان دادیم که هرگز اجازه نخواهیم داد دشمن صهیونیستی با ریختن خون فرزندان ملت فلسطین معادلات جدید خود را بر ما تحمیل کند. به دشمن در مورد تداوم حملات به نوار غزه هشدار می دهیم و تأکید می کنیم که همه گزینه ها برای مقابله مطرح است.

در ادامه بیانیه گروه های مقاومت فلسطین آمده است: پاسخ نیروهای مقاومت به حملات دشمن حامل پیامی بود مبنی بر اینکه امکان سکوت در مقابل جنایت ها وجود ندارد و طرف مربوطه این پیام را دریافت کرده است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد تا کنون ۱۱۴ موشک و راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است.



برچسب‌ها: گروه های مقاومت ، فلسطین ، رژیم اشغالگر صهیونیستی ، حملات موشکی
[ چهار شنبه 9 خرداد 1397 ] [ 2:28 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

مشاور ترامپ: رئیس‌جمهور آمریکا به‌دنبال براندازی در ایران است

روزنامه واشنگتن‌پست نوشته «جولیانی» اخیراً در مصاحبه‌ای با این رسانه گفت: «رئیس‌جمهور، در ادامه مسیر به‌دنبال تغییر نظام در ایران است. شکی نیست که در یک نقطه‌، ما باید این تغییر را ایجاد کنیم. شما در کدام سوی تاریخ می‌خواهید بایستید؟».

گزارش تسنیم| هزینه‌های دولت‌های آمریکا برای پروژه‌های براندازی در ایران +جدول

جولیانی که قبلاً شهردار نیویورک بوده در اغلب نشست‌های گروهک تروریستی منافقین حضور داشته است. مستند جدیدی که ان‌بی‌سی‌نیوز منتشر کرده او را یکی از دریافت‌کنندگان پول‌ از تروریست‌های منافقین عنوان کرده است. دفتر جولیانی علی‌‌رغم تأیید دریافت پول، از اظهارنظر درباره مبلغ آن خودداری کرده است.

«جان بولتون»، مشاور فعلی امنیت ملی کاخ سفید، دیگر مقام بلندپایه دولت ترامپ است که ارتباطات نزدیکی با تروریست‌های منافقین دارد و در گزارش ان‌بی‌سی به‌عنوان یکی از دریافت‌کنندگان پول از این سازمان تروریستی عنوان شده است.

جولیانی در ماه می هم اندکی بعد از پیوستن به حلقه مشاوران نزدیک ترامپ در جمع خبرنگاران گفته بود: «رئیس‌جمهور ترامپ همان‌قدر به براندازی متعهد است که ما هستیم».

با وجود آنکه آمریکا در توافقنامه الجزایر، بعد از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی تعهد داده که در امور داخلی ایران مداخله نکند مستندات مختلف کماکان گواهی می‌دهند که تلاش برای براندازی سخت و نرم در ایران، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در دستور کار سیاستمداران در واشنگتن قرار داشته است.

این موضوع البته در مقاطعی با رویکرد سخت نظامی و در مقاطعی با استفاده از الگوی براندازی نرم در پوشش برنامه‌های دموکراسی و حقوق بشر پیگیری شده است.



برچسب‌ها: مشاور ترامپ ، براندازی ایران ، لانه ی جاسوسی ، براندازی نرم
[ چهار شنبه 9 خرداد 1397 ] [ 2:24 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

اروپا برای آمریکا ضرب الاجل تعیین کرد

پرچم آمریکا و اتحادیه اروپا

کشورهای اروپایی در آستانه برگزاری نشست سازمان همکاری های اقتصادی و توسعه خواستار توقف وضع تعرفه های گمرکی از سوی آمریکا شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزرای اقتصاد کشورهای اروپایی شرکت کننده در نشست سازمان همکاری های اقتصادی و توسعه در پاریس قرار است در دیدار با همتای آمریکایی خود درباره توقف وضع تعرفه های گمرکی از سوی واشنگتن گفتگو کنند.

«پیتر آلتمایر» وزیر اقتصاد آلمان در این باره اظهار داشت: ما باید از وضع تعرفه های گمرکی بیشتر خودداری کنیم. این بحث را حتما با حضور وزیر اقتصاد آمریکا و کمیسیونر تجاری اتحادیه اروپا در نشست دو روزه پاریس پیگیری خواهیم کرد.

از سوی دیگر « برونو لومر» وزیر اقتصاد فرانسه نیز در این باره گفت: مناسبات تجاری میان اروپا و آمریکا بواسطه اعمال تعرفه های گمرکی از سوی آمریکا در معرض بحران قرار گرفته است.

کشورهای اروپایی در نشست روز دوشنبه خود در بروکسل اعلام کردند که باید برای آمریکا ضرب الاجلی تعیین شود تا اعمال تعرفه های گمرکی بر واردات فولاد و آلومینیوم مورد تجدید نظر قرار دهد.

گفتنی است «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا پیشتر اعلام کرده که از ماه ژوئن میلادی قصد دارد تا تعرفه گمرکی ۲۵ درصدی بر واردات فولاد و تعرفه‌ای ۱۰ درصدی بر واردات آلومینیوم به آمریکا وضع کند.

این در حالی است که کشورهای چین، روسیه، ژاپن، هند، ترکیه و اتحادیه اروپا با این تعرفه‌های گمرکی مخالفت کرده اند.



برچسب‌ها: امریکا ، اروپا ، برجام ، اولتیماتوم
[ چهار شنبه 9 خرداد 1397 ] [ 2:22 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

دولت، دیروز مادر برجام بود امروز مسئولیت آن را نمی‌پذیرد

اگر برجام باعت سربلندی ایران می‌شد، افتخارش برای دولت بود و نه گروه دیگری و اکنون نیز سرشکستگی برجام صرفا دامن‌گیر دولت محترم است و لاغیر.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

روزنامه صبح نو در یادداشتی با عنوان «در جست‌وجوی مادر برجام» نوشت: روز ۲۵ فروردین ماه ۹۶ آقای روحانی هنگام ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: «هووهایی که بارها به قصد کشتن نوزاد برجام تصمیم گرفته بودند، نمی‌توانند سرپرست خوبی برای این فرزند باشند.» منظور این بود که مردم به «مادر برجام» رای دهند تا بتواند همانگونه که این نوزاد را به دنیا آورده به خوبی آن را به خانه بخت بفرستد.



برچسب‌ها: برجام ، دکتر جلیلی ، دولت ،

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 خرداد 1397 ] [ 2:19 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

صدراعظم اتریش روز سه‌شنبه گفت کشورهای اروپایی بایستی تصمیم آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای ایران ر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ولفگانگ اشلوسل»، صدر اعظم اسبق اتریش می‌گوید اروپا، روسیه و چین بایستی در برابر تصمیم یکجانبه آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای ایستادگی کنند و با به چالش کشیدن این تصمیم در سازمان ملل و سازمان تجارت جهانی از قوانین و هنجارهای بین‌المللی محافظت کنند.

صدراعظم اسبق اتریش در حاشیه اجلاسی که در مسکو برگزار شد گفت که توافق هسته‌ای ایران توافقی چندجانبه بوده و خروج آمریکا از آن، مصداق نقض قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود.

به نوشته اسپوتنیک، «اشلوسل» گفت: «اروپا، روسیه، چین و تاجران کشورها بایستی اقدام کرده و تصمیم آمریکا را در سازمان ملل و سازمان تجارت جهانی به چالش بکشند. بایستی در برابر آن بایستیم. مسئله بر سر [پایبندی به] اصول است.»

او اضافه کرد: «بعد از جنگ جهانی دوم، ما امپراطوری بسیار مثبتی از اینگونه قوانین به راه انداختیم و بایستی از این هنجارها و معیارها دفاع کنیم.»

«برنامه جامع اقدام مشترک» یا برجام، تیرماه سال ۱۳۹۴ میان ایران و پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل (آمریکا، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) به علاوه آلمان (موسوم به گروه ۱+۵) حاصل شد.

دولت آمریکا از نخستین روزهای اجرایی شدن این توافق، کارشکنی‌ها در اجرای آن و تلاش برای کاستن از مزایای اقتصادی ایران از آن را آغاز کرد. با روی کار آمدن «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا این کارشکنی‌ها شدت گرفت و او بارها تهدید کرد کشورش را از توافق هسته‌ای خارج خواهد کرد.

ترامپ سرانجام سه‌شنبه ۸ می (۱۸ اردیبهشت‌ماه) به طور یکجانبه آمریکا را از برجام خارج کرد و فرمانی را برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران پس از دوره‌های زمانی ۹۰ و ۱۸۰ روزه امضا کرد.

تحریم‌های فراسرزمینی آمریکا به این کشور اجازه می‌دهد شرکت‌های کشورهای ثالث که در حال همکاری با ایران هستند را هدف تحریم قرار دهد؛ کشورهای اروپایی به همین دلیل اعلام کرده‌اند به دنبال تدابیری برای حمایت از شرکت‌های در حال همکاری با ایران در برابر تحریم‌های آمریکا هستند.

«اشلوسل» خاطرنشان کرد تحریم‌های فراسرزمینی آمریکا علیه کشورها یا کشورهای در حال معامله با ایران نقض قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود.

وی گفت: «اگر همه ما اقدام کنیم، روی سیاست آمریکا تأثیر خواهد داشت، چون آمریکا ترامپ نیست. سنا، کنگره، افکار عمومی، سازمان‌های غیردولتی، جامعه مدنی و بازارهای مالی هم در آنجا هستند.»



برچسب‌ها: صدر اعظم اتریش ، سازمان ملل، اخبار جهان ،
[ چهار شنبه 9 خرداد 1397 ] [ 2:16 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

احتمال جنگ جهانی سوم با حضور ایران در آفریقا

رسانه‌های غربی با استناد به ادعاهای واهی اسرائیل، درباره شروع جنگ جهانی سوم به دلیل اقدامات ایران در آفریقا هشدار می‌دهند.                

 
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، در ادامه جنجال‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران، یک مقام اسرائیلی مدعی شد که ایران در آفریقا، علیه غرب جبهه جدیدی باز کرده است.
حدود یک ماه پیش، کشور مراکش روابطش با ایران را به بهانه حمایت ایران از "جبهه پولیساریو" قطع کرد.
جبهه پولیساریو، که در سال ۱۹۷۳ تاسیس شد، به مدت چهار دهه با دولت مراکش بر سر جدایی منطقه موسوم به صحرانی غربی جنگ و نزاع داشته است.
اکنون، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با تکرار ادعا‌های دولت مراکش، علیه ایران در آفریقا جوسازی کند.
دوری گولد، سفیر سابق اسرائیل در سازمان ملل و یکی از مشاوران نزدیک بنیامین نتانیاهو، ادعا کرده است: " از جانب منابع معتبر به من گفته شد که سپاه اکنون نفوذش را به نزاع صحرای غربی گسترش داده و به پولیساریو کمک می‌کند. (ایران) از طریق سفارتش در الجزایر این کار را می‌کند و از آن به عنوان پایگاه استفاده می‌کند".
برخی رسانه‌های غربی با استناد به این اظهارات دیپلمات اسرائیلی، درباره شروع جنگ جهانی سوم به دلیل اقدامات ایران در آفریقا هشدار دادند!
در همین رابطه، روزنامه بریتانیایی دیلی اکسپرس نوشت: "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جبهه پولیساریو، یک گروه شورشی ضدغربی در مراکش، را تسلیح و آموزش می‌دهد و نگرانی‌های جدیدی درباره (وقوع) جنگ جهانی سوم برانگیخته است".
هشدار این رسانه درباره وقوع جنگ جهانی سوم به دلیل حمایت ادعایی ایران از پولیساریو، قابل توجه است.
رسانه‌ها از طریق ضدغربی نشان دادن پولیساریو، رابطه ادعایی ایران با این گروه را " جنگ ایران علیه غرب" دانستند.
روزنامه د. سان، در این باره نوشت: " جنگ ایران علیه غرب؛ ایران در جنگ جهانی علیه متحدان غرب، جبهه جدیدی را بواسطه کمک مالی به گروه شورشی در شمال آفریقا گشود".
تام توجندهات، رئیس کمیته امور خارجی پارلمان بریتانیا، ادعا‌های جدید دیپلمات اسرائیلی علیه ایران را "نگران‌کننده" توصیف کرد.
این مقام بریتانیایی افزود: " سپاه در طول ۳۰ سال گذشته، مشغول تضعیف متحدان بریتانیا بوده است".
پس از خروج استعمارگران اسپانیایی در سال ۱۹۷۵، از منطقه صحرای غربی در شمال آفریقا، این منطقه تحت سیطره کشور مراکش بوده است، اما جبهه پولیساریو می‌گوید مراکش این منطقه را اشغال کرده و بنابراین باید مستقل شود.


برچسب‌ها: احتمال جنگ جهانی سوم با حضور ایران در آفریقا، اخبار جهان ، اخبار رهبری
[ چهار شنبه 9 خرداد 1397 ] [ 2:15 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

متن کامل سخنرانی جنجالی سحر مهرابی در دیدار با رهبری

نگرانیم رهبر انقلاب! نگران نفس تنگه‌های طولانی مدت دانشگاه، حال دانشگاه خوب  نیست. از برخوردهای امنیتی و انضباطی با دانشگاه خبر دارید؟!سحر مهرابی

به گزارش مشرق، «سحر مهرابی» نماینده  مدیران مسوول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم در دیدار رمضانی جمعی از دانشجویان با رهبری گفت: ایران، این روزها شرایط حساسی را تجربه می کند. راهکار خروج از بحران، در یک کلام تعمیق دموکراسی است.

وی با طرح انتقاداتی که در جلسات مشابه سالهای گذشته با روحیه‌ی دانشجویی از سوی دانشجویانی با گرایشات سیاسی متفاوت مطرح می‌شود، اما تاکید کرد: «و ما به تصمیم بزرگ شما در این خصوص امید داریم. به خوبی می‌دانیم که به براندازان پوشالی و خارج نشینان منفعت طلب و تروریست‌ها و زادگان سلطنت و ایادی وطنی استکبار جهانی امیدی نیست. در یک کلام راهکار در جمهوری اسلامی است؛ نه یک کلام بیشتر، نه یک کلام کمتر.»



برچسب‌ها: متن کامل سخنرانی جنجالی سحر مهرابی در دیدار با رهبری اخبار رهبری

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 خرداد 1397 ] [ 2:6 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]