رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار میهمانان سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی:

«غلط زیادی» امریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار میهمانان شرکت کننده در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی، با تأکید بر اینکه دنیای اسلام باید در مسائل اساسی با صراحت و با صدای بلند سخن و موضع خود را بگوید، «فلسطین» و «اتحاد دنیای اسلام» را از جمله موضوعات اساسی برشمردند و گفتند: یکی از موضوعات اصلی و بسیار مهم دنیای اسلام، «تلاش برای پیشرفت علمی» است که تجربه جمهوری اسلامی ایران نشان داد، با تلاش و با تکیه بر جوانان می توان رتبه علمی خود را ارتقا داد و در بخشهای مهمی، در مرز دانش قرار گرفت.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وظیفه دینی و تاریخی کشورها و دولتهای اسلامی...

 



ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 20:33 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

استکبار جهانی سرمایه زیادی برای فتنه در فضای مجازی صرف کرده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه فتنه در فضای مجازی یکی از راه های جدید استکبار جهانی است، گفت: استکبار جهانی سرمایه زیادی برای فتنه در فضای مجازی صرف کرده است.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع تکاوران و نیروهای مخصوص تیپ ۴۵ نیروی زمینی ارتش در خوزستان گفت: تمرکز دشمن روی نیروهای مخصوص، بصورت ویژه است تا بتواند از راه‌های مختلف روحیه آنها را تضعیف کند، بنابراین باید مراقب توطئه‌های دشمن علیه خود باشید.

وی افزود: دشمن پیوسته بدنبال به دام انداختن و از راه به در کردن جوانان مومن و انقلابی است به ویژه سعی دارد در نیروهای مسلح نفوذ کند چراکه میداند با نفوذ در شما به خواسته‌های خود دست می‌یابد.

 عباس محمد حسنی



ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 20:25 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال اهداف شوم خود بود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و بزرگنمایی شکاف های سیاسی کشور به دنبال زیر سوال بردن اصول، ارزش ها و اعتقادات نظام و اجرا نمودن اهداف شوم خود بود.

 سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در گردهمایی سراسری جامعه طرح و برنامه نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت عملکرد این معاونت در سطح نیروهای مسلح گفت: معاونت طرح و برنامه یکی از معاونت های تاثیرگذار و راهبردی است که به عنوان قدرت عاقله و تصمیم گیر برای فرماندهان عمل می کند.

وی با بیان اینکه این معاونت در رشد و اعتلای سازمان نقش اساس

ی دارد، عنوان کرد: این معاونت در بالندگی و ارتقای هر سازمانی موثر است که باید مورد توجه ویژه مسئولان امر قرار گیرد.

سردار اشتری

 

 



ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 20:22 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

پیام تسلیت درپی جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش!

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حادثه‌ی تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش بر اثر آتش‌سوزی و غرق را، که حقاً مصیبت‌بار و تأثرانگیز است به خانواده‌های عزادار و بازماندگان آن عزیزان صمیمانه تسلیت عرض میکنم و تسلی و آرامش دلهای غمگین آنان را از خداوند متعال مسألت مینمایم. آن عزیزان در راه انجام وظیفه و خدمت به کشورِ خود جان باخته‌اند و این افتخار بزرگی است که شاید بتواند سنگینی بار این غم را کاهش دهد و دلهای مصیبت‌دیدگان را آرامش بخشد. از خداوند متعال رحمت و مغفرت بر آنان و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت میکنم.

سید علی خامنه‌ای

۲۴ دیماه ۱۳۹۶

 

سیمای رهبر معظم انقلاب اسلامی


[ دو شنبه 24 دی 1396 ] [ 23:59 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

ارتش حادثه دردناک نفتکش سانچی را تسلیت گفت!

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه دردناک جان باختن شهادت گونه کارکنان خدوم و ملوانان شجاع نفتکش ایرانی سانچی، ملت شهیدپرور ایران اسلامی را داغدار کرد و در حالی که مردم و بویژه خانواده های این عزیزان، روزها مضطرب و چشم نگران، منتظر خبری امیدوارکننده از میان زبانه ها و شعله های آتش نفتکش سانحه دیده در هزاران کیلومتر دورتر از وطن بودند و تکاوران زبده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با آرزوی نجات جان فرزندان این ملت داوطلبانه، عاشقانه و مجاهدانه وارد منطقه حریق شده و خود را برای اجرای عملیات امداد و نجات آماده کرده بودند، متاسفانه با دلهایی پر از اندوه و چشمانی اشکبار در غم از دست دادن هموطنان خود، ماموریت شان را به پایان رساندند. 

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز تالم و تاسف عمیق نسبت به جان باختن شهادت گونه کارکنان و ملوانان نفت کش سانچی، این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

تسلیت ارتش در پی حادثه نفتکش سانچی



برچسب‌ها: ارتش حادثه دردناک نفتکش سانچی را تسلیت گفت!
[ دو شنبه 25 دی 1396 ] [ 1:36 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

حظور سرتیب کیومرث حیدری در مناطق زلزله زده

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جهت کمک به زلزله زدگان و هدایت یگان‌های نزاجا در منطقه غرب کشور، در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرد.

 

 

 حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه زلزله زده


[ دو شنبه 24 دی 1396 ] [ 23:58 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]