نماینده ولی‌فقیه در مراسم یادواره شهدای نهاجا

نماینده ولی‌فقیه در مراسم یادواره شهدای نهاجا

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: چه آن‌هایی که به مقام والای شهادت رسیده و چه کسانی که پرچم شهدا را بر زمین نمی‌گذارند، باخدا معامله دارند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش در خراسان جنوبی بیان کرد: خانواده شهدا اسناد و یادگاران بزرگان هستند.

وی با بیان اینکه پروازهای غرورآفرین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی طی 40 سال در اوج عزت بوده است، گفت: عملکرد این افراد اوج معرفت در کنار داشته‌های نظامی و تجربیات یک عمر است.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه تمام تاکتیک‌های نظامی در کشورها مشابه هم است، افزود: این تاکتیک‌ها در نیت و عمل تفاوت زیادی با یکدیگر دارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: استکبار و اربابان استکبار حرفی جز مزدوری و حفاظت از منافع شکم و شهوت عده‌ای شیطان‌صفت ندارند.

وی بیان کرد: تفاوت زیادی بین استکبار و افرادی که راه انبیاء، اجرای عدالت و مبازره با ظلم را در پیش‌گرفته‌اند، وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جنایت‌های استکبار بیان کرد: امروز عده‌ای کودک کشی کرده و انسان‌ها را در قفس‌هایی آهنی آتش می‌زنند که نشان‌دهنده بی‌توجهی به ارزش انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین و آخرین مسئله در هر کاری، رضایت خدا است چرا که خداوند را صاحب خود می‌داند خاطر نشان کرد: چه آن‌هایی که به مقام والای شهادت رسیده و چه کسانی که پرچم شهدا را بر زمین نمی‌گذارند، باخدا معامله دارند.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه رزمندگان در هر دو عالم سالار دارند، گفت: شهدایی که رفتند، به امام حسین (ع) ملحق می‌شوند چرا که این امام سرور شهدا هستند و کسانی که ماندند، سالاری مانند حضرت صاحب‌الزمان (عج) را دارند که افتخار بزرگی است.

وی با اشاره به صبرعظیم خانواده شهدا بیان کرد: خدا گنج‌های موفقیت را زیر سایه صبر و شکیبایی قرار داده است و رشد هر کس در سختی‌ها مشخص می‌شود بنابراین پیروزی خالصانه زمان و مکان نداشته چرا که در هر برهه‌ای که در قبال جهل، علم و در مقابل ظلم، عدل را انتخاب کردیم، پیروز میدان هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: نماینده ی ولی فقیه یاد واره شهدای نهاجا خراسان جنوبی
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 22:8 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]