بالگردهای هوانیروز در حال انتقال تکاوران به محل حادثه سقوط هواپیما هستند

بالگردهای هوانیروز در حال انتقال تکاوران به محل حادثه سقوط هواپیما هستند

بالگردهای هوانیروز در حال انتقال تکاوران به محل حادثه سقوط هواپیما هستند

اصفهان – ایرنا – فرمانده کل هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: هم اینک بالگردهای هوانیروز در حال اعزام نیروهای تکاور و کوهنورد به نزدیک ترین منطقه به حادثه هستند.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی در گفت و گو با ایرنا افزود: تمهیدات لازم برای انتقال پیکرهای جان باختگان اندیشیده شده است و بالگردهای هوانیروز ارتش تا پایان انجام ماموریت در منطقه حاضر هستند.
وی افزود: هوانیروز ارتش به محض اطلاع از حادثه سقوط هواپیما، پس از جلسه و حسب دستور فرمانده کل ارتش در منطقه حاضر شد.
سرتیپ خلبان قربانی ادامه داد: 2فروند بالگرد هوانیروز از ابتدا در منطقه حضور یافتند و چندین بالگرد نیز به صورت آماده باش در اصفهان تدارک دیده شده بود.
فرمانده کل هوانیروز ارتش که از روز گذشته در منطقه حضوردارد، گفت: مسیر حرکت هواپیمای تهران - یاسوج بررسی شد و چندین نقطه ابهام برانگیز آن مورد شناسایی قرار گرفت.
وی با اشاره به مشخص شدن محل دقیق حادثه، گفت: روند انتقال نیروها، با همکاری و هماهنگی نیروهای بالگردی ارتش، سپاه، هلال احمر و سایر ارگان ها تسریع یافته است.
وی با اشاره به ارتفاع 13 هزار پایی کوههای منطقه و وجود یخچال ها و وضعیت ناپایدار جوی گفت: امکان انتقال اجساد تا پایان امروز وجود ندارد ولی باید منتظر نتیجه نهایی با حضور نیروهای امدادگر به محل حادثه و بررسی های آنها ماند.
هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: هوانیروز , ارتش , اصفهان, سقوط هواپیما
[ سه شنبه 1 اسفند 1396 ] [ 21:37 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]