دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از خانواده‌های آنان و همچنین خانواده‌های شهدای این نیرو، با اشاره به نقش جوانان انقلابی نیروی دریایی سپاه و جوانان شجاع جنوب در تأمین امنیت دریا و ایجاد رعب در دشمن، تأکید کردند: دشمنان به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و تغییر افکار مردم به‌ویژه جوانان هستند و همه باید هوشیار و بیدار باشند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به اهمیت موضوع امنیت دریا گفتند: آمادگی‌ها باید همواره به‌گونه‌ای باشد که براساس دستور قرآنی، در دشمن ایجاد رعب کند و جرأت تجاوز را از او بگیرد زیرا اگر خاکریزها قابل نفوذ باشند، دشمن نفوذ خواهد کرد.

 



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 16 مهر 1394 ] [ 17:15 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

هبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم

موضوع هسته‌ای به‌وسیله مسئولان در حال پیگیری است و نباید موجب دودستگی در مردم شود/ سیاست‌های ما در منطقه کاملاً در مقابل امریکاست/ حزب الله لبنان شجاع، فداکار و از شریف‌ترین گروه‌های دفاع ملی است

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از مسئولان کشور، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، وحدت و یکپارچگی را نسخه شفابخش دنیای اسلام خواندند و با تأکید بر اینکه جنگ های مذهبی و طائفه ای کنونی در منطقه با هدف منصرف کردن ذهن ملتهای مسلمان از رژیم صهیونیستی، طراحی و تحمیل شده است گفتند: سیاستهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه کاملاً در نقطه مقابل سیاستهای استکبار و در رأس آن امریکا قرار دارد و ایران به هیچ وجه به آمریکا اعتماد ندارد زیرا سیاستمداران آمریکایی در کمال بی صداقتی و بی انصافی هستند.

 



ادامه مطلب
[ جمعه 2 مرداد 1394 ] [ 16:39 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

دریادار سیاری با فرمانده نیروی دریایی روسیه دیدار کرد

فرماندهان نیروی دریایی ارتش ایران و روسیه در سن‌پترزبورگ با یکدیگر دیدار کردند.

 

 

                                                                                                     خبرگزاری فارس: دریادار سیاری با فرمانده نیروی دریایی روسیه دیدار کرد

دریادار حبیب الله سیاری و آدمیرال ویکتور چیرکف فرماندهان نیروی دریایی ارتش ایران و روسیه در سن پترزبورگ با یکدیگر دیدار کردند. در این دیدار مسائل مهم امنیتی دریای خزر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دو طرف همچنین در این دیدار تاکید کردند، امنیت دریای خزر تنها باید بر عهده پنج کشور حوزه این دریا باشد و حضور هر نیروی خارجی در دریای خزر تهدیدی جدی برای امنیت منطقه به شمار می رود.

دیدار و رایزنی دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همتای روس، آدمیرال ویکتور چیرکف در حاشیه نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه در سن پترزبورگ برگزار شد.

 


[ یک شنبه 14 تير 1394 ] [ 19:22 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام:

تیم مذاکره کننده ایران امین، غیور، شجاع و متدین هستند/ تحریم‌های اقتصادی، مالی و بانکی باید هنگام امضای موافقتنامه لغو شود

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه شنبه) در دیدار رمضانی سران قوا و مسئولان و مدیران ارشد نظام، ضمن «تبیین پیامدهای مثبت، چالش ها و راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی»، درباره روند مذاکرات هسته ای نکات تعیین کننده ای بیان کردند و با اعلام و تشریح صریح خطوط قرمز هسته ای ایران تأکید کردند: امریکایی ها به دنبال نابود کردن صنعت هسته ای ایران هستند در مقابل همه مسئولان ایران ضمن تأکید بر خطوط قرمز، به دنبال توافقی خوب یعنی توافقی منصفانه و عادلانه، عزتمند و منطبق با منافع و مصالح ایران هستند.

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 تير 1394 ] [ 19:16 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

هبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شاعران و اهالی فرهنگ و ادب:

شعر انقلاب باید در خدمت عدالت، وحدت و پیشرفت همه‌جانبه کشور باشد/ شعر شرافتمندانه در دعوای حق و باطل بی‌طرف نیست

 

در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، جمعی از اهالی فرهنگ، اساتید شعر و ادب فارسی، شاعران جوان و پیشکسوت کشور و تعدادی از شاعران از کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و آذربایجان، با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، اثرگذاری کم نظیر شعر را زمینه ساز ایجاد مسئولیت های سنگین برای شاعر خواندند و با تأکید بر ضرورت دفاع صریح شعر شرافتمندانه از جبهه حق در مقابل جبهه باطل و سلطه دستگاههای تبلیغاتی آن در دنیا، خاطرنشان کردند: شعر انقلاب، شعری است که در همین جهت و در خدمت اهداف انقلاب یعنی عدالت، انسانیت، وحدت، رفعت ملی، پیشرفت همه جانبه کشور و انسان سازی باشد.
 
 
 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 تير 1394 ] [ 19:3 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار استادان و اعضای هیأتهای علمی دانشگاهها

شتاب علمی کشور به هیچ دلیلی نباید کاهش یابد/ مسئولان قدرشناس اساتید مؤمن و انقلابی باشند/ سیاست بازی سمّ محیطهای علمی است/ حاشیه‌سازی در موضوع بورسیه‌ها از غلط ترین کارهای چند سال اخیر/ هدف تحریمها جلوگیری از رسیدن ملت ایران به جایگاه شایسته تمدنی است

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب عصر امروز (شنبه) در دیدار بیش از هزار نفر از استادان و اعضای هیأتهای علمی دانشگاههای سراسر کشور، نقش استادان را در تعلیم و تربیت نسلی پرتلاش، مؤمن و پیشرو، نقشی بی بدیل خواندند و با تأکید بر پرهیز از حاشیه سازی  در محیطهای علمی افزودند: شتاب علمی کشور، به هیچ دلیلی، نباید کاهش یابد.
در این دیدار که بیش از 2 ساعت طول کشید، رهبر انقلاب پس از شنیدن دیدگاهها و پیشنهادات شماری از اساتید دانشگاهها، نفوذ و تأثیرگذاری طبیعی استاد در قلب و روح دانشجو را فرصتی استثنایی برشمردند و افزودند: از این امکان بسیار بزرگ، برای تربیت جوانانی «متدین، برخوردار از غیرت ملی، پرانگیزه، انقلابی، سختکوش، با اخلاق، شجاع، دارای اعتماد به نفس و امیدوار به آینده» بهره بگیرید و بازوان پرقدرتی را برای پیشرفت ایران عزیز تعلیم دهید و تربیت کنید.



برچسب‌ها: دیدار رهبر ی با اساتید

ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 تير 1394 ] [ 18:57 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]

دلتنگی و خودمونی روز جمعه با امام زمان (عج)

سلام؛

 

مهدی جان سلام ،

 

سلامی به بلندای سال های پر محنت دوری ات ،

 

سلامی به گرمی خورشید روز ظهورت  ،

آقایم سلام مرا از قلب تاریک اما عاشقم پذیرا باش .

 

 

mahdiSalam

 

مولایم دوست دارم هر جمعه کنار چاه مسجدت بنشینم و گریه کنم

 

و ضجه بزنم و بگویم:

 

مهدی جان بیا

 

تو را به قبر مخفی شده مادرت ،تو را به مظلومیت جدت امام علی قسم می دهم که بیایی…

 

 

CHAH Jamkaran

 

محبوبم!

آیا هنوز وقت آن نرسیده که شمشیر عدالتت را برداری و عدل و عدالت را حاکم بر زمین گردانی؟

 

آری این اتفاق می افتد او می آید در حالی که

 

عمامه محمد(ص) بر سر ،

پیراهن محمد( ص) در بر ،

پای افزار محمد(ص) بر پا ،

قرآن مجید محمد(ص) در سینه

و شمیر علی(ع) در دست دارد

 

 

mahdi

 

 

با مهر زهرا ،

صبر حسن ،

شجاعت حسین ،

عبادت سجاد ،

علم باقر ،

صدق صادق ،

بردباری کاظم ،

رضای رضا ،

جود جواد ،

هدایت هادی

و هیبت عسکری…

بله همینطور است … او می آید …



برچسب‌ها: دلتنگی و خودمونی روز جمعه با امام زمان (عج)
[ یک شنبه 14 تير 1394 ] [ 9:2 ] [ مهدی زنده دل ]
[ ]
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد